středa 22. října 2008

Nový portál o právu - právní poradna zdarma

Rádi bychom návštěvníkům tohoto blogu představili nový právní portál, kde najdete kromě vzorů dokumentů, smluv a formulářů spoustu dalších užitečných informací. Na novém právním portále Pro Právo naleznete například také právní poradnu, informace ze soudů, právní návody a úplná znění zákonů.

Právní portál naleznete zde - Pro Právo

7 komentářů:

Pietro řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Janoušková řekl(a)...

Dobrý den,
mám 50%podíl ve vile. Soused, který má také 50% podíl, užívá 32m2 ze společných prostor pro sebe a má je pod uzavřením.
Co můžu udělat pro to , aby prostory opustil a já je mohla užívat :

Děkuji
Janoušková

Bunk řekl(a)...

Dobrý večer.
Chci se zeptat,když někdo má na mém pozemku včelý a odmítá je přestěhovat jak mám postupovat,Pořád tvrdí že včelín postavil za Komunistu a že mu můžu kdesi cosi

Švub Vladimír řekl(a)...

Dobrý den,
Při rozvodu jsem měl stanovené výživné 1 500kč na dvě děti jak šel čas tak jsem platil více protože náklady byly větší,došlo to až na částku 3 000kč což se mé bývalé ženě zdálo málo a zažádala o zvýšení výživného.Soudkyně mi zvedla výživné na 3 500 a tři roky pospátku doplatit okolo 50 000kč.Bohužel žádný doklad o placení výživného nemám,s dětmi jsem jezdil na dovolenou do chorvatska,tatry,krkonoše.Na začátek školního roku oblečení a věci do školy.
Nyní mám novou rodinu kdy tento rok se nám narodila dcera a přítelkyně má s minulého manželství dvě děti na které otec neplatí jelikož je nezaměstnaný.Můj měsíční příjem činí 12 000kč s toho mi soud strhává výživné mezi 5 300 až 5 900 korunami.Přítelkyně pobírá mateřskou 9 000kč která ji bude příští měsíc snížena na 7 000 a přídavky na děti okolo 2 000kč.Tak že na měsíc má naše pětičlenná rodina zhruba 17 500,za měsíc to bude o dva tisíce méně takže 15 500.Bývalá manželka bere plat ve výši 19 000kč a výživné průměrně 5 500kč čili dohromady 24 500 pro tříčlenná rodinu.Ptám se tedy mohu s tím něco dělat a zažádat o snížení výživného nebo něco jiného prosím o radu.
Děkuji/zoro.audi@seznam.cz

Anonymní řekl(a)...

dobrý den.Chtěla bych se zeptat,zda mám nárok,po případném rozvodu s manželem, na náhradní bydlení,zajištěné manželem,či zda on má tuto povinnost.Bydlíme v rodinném domě mého manžela,který jej nabyl po smrti svého otce,asi rok a půl před naším sňatkem,kdy se jeho sourozenci a matka zřekli svého podílu.Matka zde má zajištěno doživotní bydlení.Děkuji velice za odpověď. m.chytilova@email.cz

ŘEHÁČEK řekl(a)...

Dobrý den, nevím, co mám dělat. Server downloads-portal.sk na základě mého jména, příjmení, adresy bydliště a e-mailu tvrdí, že mi nabízel nějaké informace z jejich databáze a chce je zpoplatnit v Euro. Chtěl jsem vědět jaké, ale na to mi poslali 2. upomínku. Nejsem si vědom, že bych se přihlašoval na server, který je neprůhledný k informacím. Jak se mám bránit?
děkuji mnohokrát

Unknown řekl(a)...

SMLUVNÍ POKUTA Z PRODLENÍ


Mám dotaz : OS v Blansku neuznal ve vymáhané pohledávky (půjčky) právo žalobce jako věřitele na úhradu smluvní pokuty z prodlení z dlužné částky a to z důvodu toho , že smluvní pokuta byla sjednána až dodatečně v písemném uznání závazku ze strany dlužníka - kdy smlouva o půjčce byla sjednána před tím pouze ústně. Šlo prý o změnu závazku oproti původní ústní smlouvě o půjčce , kde nebyli dohodnuty žádné sankce a dodatečné ujednání o smluvní pokutě z prodlení i když v písemné podobě , nemá prý oporu v zákoně. Tímto byla soudem zamítnuta i splátková dohoda , která byla tak jak uznání dluhu akceptovatelná a podepsána ze strany dlužníka. S ohledem na to , že původně žalovaná částka byla 5.000,-Kč jako neuhrazená půjčka a dlužník již uhradil částku po splatnosti 1.200,-Kč - zůstává částka z jistiny už jen 3.800,-Kč není dle názoru soudu , se proti jeho výroku a tedy Rozsudku ani odvolat. Docela jsem tímto verdiktem zaskočen a nevím jak dále v této věci , dlužník již nemusí mít žádnou motivaci a proti rozhodnutí soudu I. stupně se nemůžu ani odvolat. Prosím a radu. Břetislav

grmelino@email.cz

 
optimalizace PageRank.cz